06-03-13

Hejsan! Jag har inte så mycket att säga idag mer än att jag är helt slut i kroppen och har ingen aning om hur morgondagens gympass kommer att bli.. haha  :(  
Här får ni en lista att läsa istället!
 
10 FAVORITER

Färg: ALLA! men mest orange tror jag
Mat: Snitzel, pommes och beairnesås (stavning)
Band: Shinedown, Alterbridge, Sixx.AM m.m (lyssnar på så mycket..) 
Film: White chicks och Charlie St:cloud
Bok: The heroin diaries: A year in the life of a shattered rockstar
Sport: fotboll
Årstid: sommar/höst
Veckodag: lördag
Glassmak: Isglass/ fruktsmakt och choklad
Tid på dygnet: från kl 12.00 och framåt
 
FÖR TILLFÄLLET

Humör: Helt slut i kroppen och orkar ingenting
Smak: ingen :(
Kläder: Onepiece, trosor och myssockar
Framför dig: min byrå, rosor och fotoramar
Musik: spotify
Tid: 18.39
Omgivning: Ett städat rum
Irritationsobjekt: tanken att jag måste duscha fast jag inte orkar resa mig ur sängen..
 
6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: ja
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: ja
Kysst någon du inte känner: ja
 
2 VAL
Kaffe eller te: usch fy.. hade nog valt te ändå..
Katt eller hund: katt

3 ÖNSKNINGAR 
pengar, vitare tänder och finare hy
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0