2012/2013

Jag måste faktiskt säga att jag blev besviken på nyårsaftonen i år.. :( 
Dels så bestämde vi samma dag vad vi skulle göra, vi åkte fram och tillbaka mellan festerna vi var på och jag MISSADE nyårskyssen. aldrig varit så besviken som jag var då... och jag GLÖMDE att ta massa kort också.. jag hade med kameran och tog 2 bilder.. en egoful bild på mig och en bild på amanda som vände bort huvudet. kul:(
Jag drack dessutom förmycket så jag satt och grät typ hela kvällen för att jag mådde illa och när jag väl tog mig i kragen så var klockan 23.54 och då skulle vi hinna från tröingeberg till skrea innan fyverkerierna. nej, när vi satt i bilen slog klockan över till 00.00 och när vi steg ut ur bilen 00.07 kom jag på att jag glömt nyårskyssen och sprang fram till Jonte och kysste honom. Nästa år ska inte bli såhär fail för min del, nej, jag ska inte dricka alls mycket då (om jag nu ens ska dricka) 
 
Men för att bli lite positivare så har dom här första dagarna varit helt okej :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0