Hösten är här nu, vilket betyder= GEKÅS

höhö... hösten är ju som sagt här vilket betyder att jag behöver vantar, mössa, halsduk m.m
Så efter skolan idag (slutade halv 11) så åkte jag, alex och amanda till gekås :) 
Ett par jätte mysiga sockar! haha synd bara att dom var JÄTTE stora... :( 
 
Halsduk :) 
 
Matchande mössa
 
Och matchande vantar 
 
vanliga trosor.. spets, vanliga, sport :)
 
vanliga trosor.. spets, vanliga, sport :)
 
Avsminkningsservetter
 
Ny fondation, ÄLSKAR denna produkten! den bästa fondationen jag har haft iallafall. den ser inte fläckig ut tycker jag, den får en jämn yta :)
 
Ögonbrynspennor! var ju utan dessa hela sommaren pga att gekås inte tog in dom då, så passar på nu att samla in så jag har när dom väl inte har ;)
 
vanliga ögonskugga applicerare 10 pack, 2st
 
ny mascara som också hamnar i mitt förråd haha..
 
Till Jonte, INTE till mig. har börjat med att äta 5-6 måltider om dagen (så jag inte går och småplockar) och ska dessutom ännu en gång ge mig på att bara äta skräpmat/godis fre-lördagar :)  men denna ser dock riktigt smarrig ut.... 
 
så det blev en ramlösa till mig :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0