HAHAHA!

Som jag gjorde bort mig! haha 
Har legat och kollat på "The lucky one", det är nog den bästa filmen jag sett just nu! 
Min pojkvän låg och sov medans jag såg den... 
Den var så jäkla romantisk och sorglig så jag störtlipade hela filmen! 
När den var slut skulle jag gå ner på toan och göra mig i ordning, så kommer min pojkväns pappa ut och frågar hur det är med mig... då visade det sig att min mascara var inte längre på ögonfransarna, utan i hela ansiktet!  haha :$ 
 
Men för er som inte har sett den och smälter lika mycket som jag för extremt romantiska filmer, se den nu!!!
det är samma person som har skrivit "The notebook", "A walk to remember", "Dear John" m.m 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0