förlåt..

Förlåt att jag inte har uppdaterat, men har inte gjort särskillt mycket. 
Nu har jag tyvärr kanske kommit fram till vad det är med mig, och ja, jag vet att jag hade fel med gluten men nu har jag fått fler problem.... "jag tror att jag har fått diabetes typ 1"
Allt började med att jag behövde gå på toa varje kvart ungefär för jag blev kissinödig... sen tyckte jag att det kändes konstigt när jag kissar, alltså det känns som när man äter en sur godis, den känslan. (nasty jag vet) 
sen berättade jag stolt för min pojkvän att jag hade gått ner 3 kg på 2 dagar hur tusan det nu gick till. 
så skojade Jonte om att det kanske är diabetes, så jag kollade upp det... det stämmer ju in på allt typ :( 
Allt med triangel symbol stämmer in....
  • behöver kissa ofta och mycket Δ
  • blir väldigt törstig Δ
  • är ovanligt trött Δ
  • mår illa Δ
  • har ont i magen Δ
  • luktar aceton ur munnen (?) vet inte vad det är :s
  • ser suddigt Δ
  • snabbt går ner i vikt Δ
sen det med att mitt kiss känns knas... tydligen om man har diabetes åker sockret ut där ist, kanske därför det känns knas? :( 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Whaat? :o Får hoppas det inte är det vännen! <3

Svar: ja det får vi hoppas, men det förklarar precis som jag känner och så... jag kissar lixom typ en gång i halvtimmen haha :(
Joanna Johansson

2012-09-18 @ 06:18:53
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0