Digitalt skapande

Hejsan! Jag har en kurs i skolan som heter "digitalt skapande 1." (har säkert nämnt det) 
och där ska vi nu göra "Mini size me" som jag kallar det, och jag testade bara att snabbt fixa ihop hur det ungefär kommer att se ut för er som aldrig har hört talas om sådan här typ av photoshop. tyvärr blev bilderna på mig inte så bra eftersom den gick på självutlösaren så fokusen var inte kanon :( men jaja typ såhär ska det se ut. ska göra en bättre variant på fredag förhoppningsvis :) 
Om ni vill se andra av mina "vackra" arbeten, klicka in här --> http://joannaolivia.weebly.com/
där kan ni i menyn välja flash, eller ps, eller stopmotion :) stopmotionen ska jag göra en bättre också haha mådde illa när jag tog dom bilderna så ville bara bli klar :) 
btw, inne på "flash" finns en bondgård. klicka på djuren så låter dom :) 
 
Jävla skärpa på mig :( 
 
Vilket spetsigt bröst jag fick haha.. vet inte om jag ska ha med denna bilden. fick lixom inte till bilden på "Mig" vet inte hur jag ska göra. om jag ska ha med den tror jag att jag ska ta om den, men tror inte jag orkar, får nog nöja mig med den över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0