Tidsfördriv

Kärlek & relationer

Ditt civilstånd: I ett förhållande.
Är du nöjd med det: Ja
Vem kysste du senast: Jonte
Har du varit kär på riktigt: Ja
Ditt längsta förhållande: Mitt längsta seriösa är det jag är i nu, och det är 1 år och 8 månader snart :) 
Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt: Han ska helst vara några år äldre än mig men förutom det har jag ingen gräns.
När kysste du någon senast: Idag
När vill du skaffa barn: mellan 23-26 kanske. vet faktiskt inte, beror på relationen med "pappan"
Har du kysst någon annans pojkvän: nej

Privat
Har du sårat någon med flit: ohja! men då har personen gjort något pissigt mot mig först.
Vilka webbsidor besöker du oftast: Facebook, bloglovin, blogg.se, ginatricot och sådant :)
Är du kär: Ja
Vem bråkade du senast med: många faktiskt. så vet numera vilka jag inte kan lita på! 
Har du varit i slagsmål: Nej
Är du rökare: Nej
Snusar du: Nej
Hur gammal är du: nybliven 17 åring! påtal om det, fyfan vilken meningslös ålder! -.-
Har du bra självförtroende: verkligen inte :( 

Personer
Vem litar du på till 100%: Jonte
En snygg person: det finns nog en heldel av vardera kön!
Vem smsa dig senast: Jontes mamma
Vem smsa du senast: Jontes mamma
Vem ringde dig senast: Jonte
Vem kramade du senast: Mamma
Vem såg du senast: Julia, min lillasyster
Vem ser du upp till: ingen som jag kommer på just nu
En person du skulle vilja se ut som: någon med snygg kropp =) 
En bra artist: alla möjliga! haha 

Randomfrågor
Vilken är din viktigaste ägodel: Ingen aning... finns så mycket
Är du homofob: verkligen inte
Har du tandläkarskräck: Nej, jag tycker att man känner sig fräsh efteråt :)
Hur många har varit otrogna mot dig: ingen vad jag vet
När var du senast i Stockholm: 1 eller två år sen. det var när jag var tillsammans med jonte iallafall och det är snart 2 år. eller snart är det väl inte men, ja. haha
Är du helsvensk: Ja
Har du fått ditt hjärta krossat i år: Nej, jag är super lycklig (= 
En sak du hade velat ändra med ditt liv: Min livsstil. vill så gärna börja gymma, äta nyttigare och vara nöjd med mig själv, men det är så svårt.. :/ 
Vad är du rädd för: Att vid någon punkt i livet stå helt ensam
Är du lycklig: ganska, det går väl upp och ner
Brukar du använda smycken: Ja! älskar smycken!
Vad är viktigt för dig i ett förhållande: att man är älskad och att man kan vara sig själv.
Är du en djurvän: ohja! men när det kommer till insekter så nej, verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0