hihihihihihihi loooove

Min ögonskugga jag beställde från nelly.com kom aldrig :( vet inte om jag har sagt det, så jag skrev och klagade och efter det fick jag detta :D hihi fast tydligen hade jonte också fått sånt så alla har nog fått det vars leverans har krånglat :p  (och ja, jonte har ett acc på nelly.com haha! han beställde ju ett halsband till mig därifrån :D
 
 
jag hittade inget direkt som jag ville ha, så det fick bli något basic så jag beställde denna :D
 
 
 
 
sedan sa jonte att jag kunde få hans presentkort också! wiiie :D så beställde ett puder
 
 
 
 
wiiiiiiiieee!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fast jag har också fått en sån, och har inte haft ngt krångel alls ;) så tror alla kunder får det! :D

Svar: Jaha, trodde bara det var dom med krångel :) men jaja äger! :D
Joanna Johansson

2012-10-29 @ 21:34:01
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0