Suck suck suck....

Har väntat som en galning på klänningen och idag kom den! till min besvikelse satt den inte alls som den skulle :( 
beställde i storlek L eftersom dom har så små storlekar. men materialet var inte alls som på bilden tycker jag och det visade sig att det var jätte böjbart så hade jag beställt en S hade nog till och med den passat :(  
dessutom var den inte så fin på mig så jag tror jag skickar tillbaka den faktiskt... jävla skit :( 
Jag gillade hur den såg ut vid brösten MEN ner mot magen ser det ju bara knasigt ut... tyckte mönstret kunde fortsätta som det gjorde uppifrån och ner..dessutom var den jätte lång på min korta kropp -.-
 
Men nu ska jag sluta klaga! min söta pojkvän kommer snart hit och då blir det mys :)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0