NYTT LÖSHÅR!

ååh, är så glad just nu, jag hade beställt nytt löshår för att jag tyckte inte om lim-löshåret... det var dålig kvalitét och tappade färgen och blev jätte torrt jätte snabbt så... jag beställde clips istället! :) tror clips passar mig bättre för eftersom jag tränar hela tiden så krävs det ju att jag duschar nästan varje dag vilket man egentligen inte ska göra med extentions, och man skulle helst inte använda balsam vilket jag alltid gör så nu ska jag strax ringa min frisör, försöka få en tid i morgon och ta ut nailsextentionsen, sedan färga mitt eget hår och voila ^^  perfekt :)
Om ni är intresserade så hittar ni det här: https://www.bangerhead.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0