Tidsfördriv :)

1. Vad heter du? Joanna Olivia Elisabeth Johansson

 

2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Emmelie :) men det får nog min dotter heta istället om jag får en sådan :)

 

3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Om jag var kille skulle jag varit en Gabriel haha

 

4. Vilket stjärntecken är du? Våg

 

5. Vilken årgång är du? 1995

 

6. Vart bor du? Falkenberg, Halland

 

7. Bott utomlands? Nej, bara under semester isåfall 

 

8. Flyttat antal gånger? Ingen

 

9. Vart skulle du vilja bo? Tröingeberg

 

10. Vilken skolklass? ska börja 2an på gymnasiet nu efter sommaren :)

 

11. Vad vill du bli när du blir äldre? Har ingen aning. det enda kravet jag har är att jag ska trivas iallafall, och jag trivs med människor så vi får väl se vad som händer om några år :)

 

 

 

UTSEENDE

 

1. Hur lång är du? 161 cm

 

2. Hur mycket väger du? 67 kg ungefär tror jag men det ska gå neråt, ska bara finna orken.

 

3. Hårfärg och frisyr? Mörkbrunt, halvlångt, snelugg

 

4. Ögonfärg? Grön,grå

 

5. Mest nöjd med? Ögonen

 

6. Minst nöjd med? magen, armarna och benen haha... men mest benen, för magen och armarna kan jag göra något åt bara jag skaffar viljan, men benen är nästintill omöjliga att få fina

 

7. Skostorlek? 38,39 

 

8. Glasögon? egentligen ja, men jag tycker redan att jag ser bra så använder knappt.

 

9. Har du några piercingar/tatueringar? Piercingar: 5 i öronen, och en i naveln. (hade i läppen, men tog ut den för jag ville inte ha den mer,) är dock ute efter i ena bröstvårtan.  Tatueringar: en liten stjärna på handleden, men i höst kommer det en stor på hela sidan. (vid revbenen m.m)

 

 

 

FAVORITER

 

1. Filmer? 21 Jump street, Dear John, Crazy stupid love. 

 

2. Låtar? Massor....   Starred

 

3. Årstider? Höst/ Sommar

 

4. Mat/dryck? schnitzel, Klyftpotatis och bearnaisesås.  Dryck: Har ingen särskilld favorit

 

5. Djur? Katter

 

6. Färg? Orange 

 

7. Parfym? Christina Aguilera, Britney spears- Curious

 

8. Tv-program? sex and the city, How I met your mother och The vampire diaries

 

9. Ämne i skolan? Estetisk kommunikation

 

10. Sysselsättning? Pojkvännen, fotografering, vänner, fotboll och fika

 

 

 

 

 

KLÄDER

 

1. Vad använder du just nu för jacka? Skinnjacka

 

2. Vad använder du just nu för skor? ballerina skor

 

3. Favoritfärg på kläder? Svart o vit + någon färg

 

4. Favoritmaterial på kläder? vet ej

 

5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Mjukisbyxor, linne, trosor och BH

 

6. Favoritaffärer? Vet inte :)

 

7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? det är inte mycket... spenderar hellre pengar på annat ^^

 

8. Favoritmärke? ingen aning

 

9. Vad har du för byxstorlek? ingen aning hahahaha!

 

10. Vad har du för tröjstorlek? 36-38 eller M

 

 

 

 

 

BLANDAT

 

1. Vad heter din morfar? Arne ^^

 

2. Var har du i din: 

 

a) Jackficka just nu? Inget

 

b) Jobbväska just nu? jobbar inte, mohaha

 

c) Handväska eller liknande just nu? Övernattningssaker

 

3. Vad är du beroende av? Godis :*

 

4. Vilket land kommer du i från? Sverige

5. Vilken sorts lipsyl använder du? Försvarets!! den bästa ^^

 

6. Vad tror du på? vet inte

 

7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är väl kristen men vet inte vad jag tror på

 

8. Vad köpte du senast? Godis

 

9. Har du nåt husdjur? Kisemise och ödla

 

10. Var bor du? I Vinberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0