NEW IN

köpt massa saker inför skolan och hämtat ut lite grejer idag som jag tänkte visa :)
 
en pärm
 
register till pärmen
 
kollegieblock, rutigt
 
kollegieblock, linjerat
 
pennor
 
Plånbok för bara 10 kr. Vääääärt!
 
ett halsband till mig
 
Passade på att köpa ett halsband till min älskling också =)
 
 
mina efterlängtade ögonbrynspennor!
 
en kräm man fick med när man beställde, för äldre käringar som behöver fastare hud, men man kan ju lika gärna testa :D
 
Ny medicin... börjar bli trött på att medicin nu..men var ju inne för jag tror jag har magkatarr och det tror han också, så ska testa och ta tabletter mot det i 2 veckor, och är det inte bättre då, ska vi kolla om det kan vara gluten... det hoppas jag verkligen inte för då får man inte äta massa goda saker som jag tycker om, såsom pizza :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0