Dag 9 – Mina mål/drömmar/önskningar

MÅL:
* utbilda mig mer inom teater.
* Jobba upp min kondition.

DRÖMMAR:
* Jag vill höja mitt självförtroende med iallafall 80 % och även få snyggare smalare ben, för jag ser ut som en anka..haha fast svårt att rätta till benen, så smalare mage räcker än så länge ;)
* Jag vill bli ihågkommen för något stort jag gjort. tex, räddat någons liv eller något :)
* Jag skulle vilja medverka i en svenskfilm tillsammans med Bill Skarsgård.

ÖNSKNINGAR:
* Fred på jorden.
* Att mer folk ska ta ansvar och vara varsamma med våran natur så vi kan få ordning på vår lilla värld som
vi lever i.



Kommentarer
Postat av: Sara

BILL <33333

2012-01-03 @ 22:07:20
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0