Nu får det vara nog!

Nu SKA min mage bli platt och fin och jag ska gå ner några kilo! hur svårt ska det vara att hålla sig ifrån all skit egentligen?!
Innan hade jag bara att äta skräpmat och godis Fre-sön men jag har slarvat lite hit och dit och det har blivit för mycket godis på helgerna. nu ska jag övergå till godis ENDAST på fredagar! det ska gå! på ett eller annat sätt.. åhh det är så mycket lättare att hålla sig ifrån godis på sommaren än på vintern för på sommaren finns det vattenmelon och jordgubbar man kan äta istället åh :(
sen måste jag dra ner på potatis, pasta och ris! och sås.... vilket gör mig väldigt ledsen :(
Äta mindre- träna hårdare!
Jag ska få detta till att funka, på något sätt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0