MINA JULKLAPPAR 2012

En burk jag ska ha kaffe i när jag flyttat hemifrån från min syster Julia
 
En fotoram jag fick av min lillasyster Julia :)
 
En "hjälpandehand" från Julia  som jag ska ha när jag flyttar hemifrån haha
 
En osthyvel av pappa som jag ska ha när jag flyttar hemifrån :D
 
Mamma och pappa tycker inte om att jag försover mig så ofta... he he
sen står det "svepande, tyst visarrörelse" I helvete heller! tog ut batteriet -.-
 
En bok av min syster Jennica som jag definitivt ska använda när jag flyttat hemifrån :D
 
En stjärntecken bok från mamma
 
En bok om Johnny Depp från mamma!
 
Lite barnsligt kanske när man ser "5+" tecknet, men jag älskar sånt här!! fick 3 kartonger! En av min bror, pappa och Jontes föräldrar haha :D
 
En "Volumaster" från min bror! 
 
Knivar som jag ska ha när jag flyttar hemifrån! Älskar att få sånt här :D perfekt!
 
Toffifee!! fast har ätit mig mätt på såna nu :( 
 
Tomtar :D
 
En vetekudde man värmer i mikron som luktar lavendel dessutom :D
 
Trosor jag fick av min syster Jennica. Hur goa som helst!! mina nya favoriter! har på min dom rosa nu!! hihi
 
Vi gjorde julklappsspelet hemma hos min mormor och då vann jag dessa :) hamnar också i min "flytta hemifrån låda" ;)
 
Vann även denna ljuslyktan som också hamnar i min låda haha :)
 
Ett smyckesträd jag fick av min mormor :) det är svart, men blixten gjorde den grå! haha
 
En biljett till falkenbergsrevyn från mormor :)
 
500 kr av min morbror stefan :)
 
Världens mysigaste pyjamas som jag fick av min pojkvän! har på mig den nu ^_^
 
En söt mössa jag fick av min pojkvän :D
 
En låda med ögonskuggor i som jag fick av Jontes lillasyster! :)
 
Sen idag får jag antagligen något av mina faddrar, (tror jag, har fått det dom andra åren iallafall)
Min familj är och firar lite jul med dom just nu, men jag mår lite illa och med tanke på att hela min pojkväns familj typ har haft magsjuka hela förra veckan + nu och så, så tror jag inte det är någon bra idé att jag hänger med nu när jag mår lite illa... :( hoppas jag inte åker på det iallfall...har emetofobi... så har tryckt i mig hur mycket vit och svartpeppar som helst (som ska ta bort massa bakterier) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0