Blandat inlägg

Hejsan!
Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterar något vidare. har lixom typ inte gjort någonting.. tänkte visa lite snabbt vad jag gjort så här långt denna veckan.
 
Blev stucken ännu mer i armen i måndags för att ta blodprov och kolla om jag har gluten.... får reslutatet om en vecka..
 
Fortfarande lite blå... haha 
 
Anton och Jonte bestämde sig för att jaga får. det gick ju sådär haha
 
Knäppte en bild precis innan Jonte blev jagad av alla fåren. (mobilkamerans kvalitet..... hehe)
 
Tyckte jag såg rolig ut i bilen höhö
 
Idag har jag haft jätte ont i magen, vilket jag har haft hela veckan dock så har inte kunnat träna... men idag iallafall slutade jag skolan klockan halv 4 och då kom Jonte och hämtade mig och så åkte vi hem till mig och kollade på "Kvarteret skatan åker till Laholm" Bästa filmen om ni har lika dålig humor som jag! tredje gången jag ser den nu haha..
 
Resten av veckan ser ut så här: 
 
Torsdag: först skola 8-16 och efter det ska jag och ett gäng till downtown på rock-quiz
Fredag: Skola 8-14.30 sen ska jag spela match och sen har jag ingen aning. funderar på att ringa någon liten kompis och hitta på något :)
Lördag: ska nog dricka lite och åka på bilträff i Halmstad
Söndag: vila 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0