ÄNNU EN FÖDELSEDAG ATT TÄNKA PÅ

När nu mormor drog upp min födelsedag kom jag på att min Pojkvän fyller år den 13 November, det är ju faktiskt också ganska snart.. eller ganska å ganska, jag är Tidspessimist så måste ha gott om tid att fixa present.
förra året var ju ute flera månader tidigare för jag hade jätte svårt att komma på någon bra present... Idag räckte det med bara några timmar! hittade perfekta födelsedags presenter jag ska ge honom om allt går som planerat. tyvärr kan jag ju inte säga än vad jag ska ge honom eftersom han faktiskt kikar in här lite då och då ;) 

 

 
som sagt, det tog sin lilla tid... haha fast hade redan det bästa svaret inuti mitt huvud, behövde bara kolla runt lite för att inse att jag redan har den bästa presenten planerad! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0