AHEAHUEHUEHUE

Minns ni när jag la ut denna bilden? 
Jag har ju lågt B12 värde så jag tar ju tabletter mot det 
 
 
HEHEHE, för ett tag sen fick jag problem med min mage, vilket betyder att så fort jag ätit något så var jag typ nästan tvungen att gå på toa... hehe kul
 
så ska åka in till doktorn nästa vecka och göra gluten utredning för det är väl antagligen det jag är.. 
 
så läste lite om symptomen: 
  • trötthet
  • diarré och andra mag-tarmbesvär
  • kräkningar och illamående
  • viktminskning
  • blodbrist med järnbrist och brist på vitaminerna B12 och folsyra
  • värk i skelettet
  • blåsor i munnen
  • blåsor på huden
  • svårigheter att få barn.
Kul höhö
jag kommer ju rasa i vikt nu när jag läste att man inte får äta lösgodis, kexchoklad och chips höhö
roligt liv framöver :(
dessutom får man ju inte äta någon god mat :( inte ens min favoritmat, schnitzel :'( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0