Alla håller ju på med sin "innan sommaren är slut" lista, så det får väl jag också göra då :)

Innan sommaren 2012 är slut tänkte jag försöka hinna med en del. förhoppningsvis så händer allt detta i år:

 

* Hitta ett sommarjobb, har ju blivit nekad av allt jag sökt :(

* Tatuera mig, vet dock inte om jag ska börja med den stora tatueringen eller en liten.

* få smalare magen och större arm muskler, vilket betyder att jag måste börja gymma!

* Övnings köra massor.

* Få bort min svartsjuka.

* Köpa ett pärlhalsband.

* få fixat min näsa! förbannade näsa, nu får läkarn jobba lite! (har svårt att andas)

* klara matten, behöver inte klara allt men alla utom 2 kapitel högst!

* åka på camping i år också :)

* Pierca mig. vet inte vart!! men jag har tröttnat på min läpp-piercing så funderar på denna: (som jag la ut i förra inlägget)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0