TJENARE MANNEN!

Hejsan! Idag är jag ledig från skolan och därför är jag just nu hemma hos mormor. Vi har precis kommit hem från Gällstad där vi har shoppat loss i typ dom 10 affärerna som finns där haha.. liten stad.. men iaf så hittade jag en fin tröja, ett par trosor och även ett par vantar :D hittade även en skit snygg väst, men den var för dyr :'( efter det åkte vi till Dahlstorp och kollade tavlor, hittade 2 SKIT snygga som hade passat in på mitt rum perfekt, men nejdå, för dyra dom med...!.. hittade en affär med antika saker med( vilket jag äääääälskar! ) men dom öppnar inte förens kl 14.00 så drar dit om en timme! :) men nu ska jag äta så får skriva mer sen :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0