jaa, varför inte fördriva tiden lite? kopierade vissa av sofies frågor, hoppas det är ok.

Har du kille? Ja 
Om inte, är du kär i någon? I min pojkvän :)
Har du haft sex? Ja
Har du varit full? Ja, men försöker alltid att dricka lagom så att jag fortfarande vet vad jag gör.
Hur många barn vill du ha? åh, 2 stycken skitungar, helst tjejer
Vill du gifta dig? Ohja!, men inte för att vara "gift" utan att få vara med om mitt alldeles egna vackra bröllop med massa blommor, en varm sommardag och få ta fina mysiga kort på mig och min "man" :')  Fast, min pojkvän vägrar att gifta sig så vi får väl se hur det blir med den saken ;)
Isf när? mellan 25-30 års åldern :)
Vad gör dig glad?
Vänner, musik, solsken, presenter, romantiska saker med pojkvännen så som blommor och choklad och sånt. ( jag är en typisk film-drömmare typ, önskar mitt liv va som i en saga xd ) 
Hur ska en kille se ur för att enligt dig vara snygg?- hmm.. Jag har så olika smaker, jag tänder typ på käkbenen (hihi) och framför allt tattueringar!! piercing i bröstvårtan är snyggt också, piercing överhuvudtaget är snyggt, å jag älskar ögon! det är nog det jag gillar mest, fast jag tycker att alla ögon är fina, men bara älskar att kolla ögonen, fast nu känner jag att jag knappt har beskrivit hur en kille ska se ut för att vara snygg för mig men typ : tattuering, piercing, stylat hår, men inte för överdrivet..!..  njaa, jag vet inte riktigt. hehe  
Snyggaste kändisarna? Snyggaste kändiskillarna typ, Jake gyllenhaal, Gerard butler, Nikki sixx, Dregen och Ryan gosling, det finns många kändiskillar som ser bra ut, men ingen som ser överdrivet bra ut men aja,  och på damernas sida, helt klart Christina Aguilera!! snygg som satan!
Favorit outfiten?
Mjukisbyxor hihi, och mysiga stora tröjor :)
Vem är din största idol?? idol och idol, Nikki sixx eller Marilyn Manson
Vilken är din favoritdryck?- Cola, oboy :)
Vart i världen skulle du helst vilja bo? Jag trivs faktiskt bra i lilla Falkenberg, så en villa i tröingeberg hade suttit fint!
Vilket är ditt drömyrke? hmm, skådespelerska :) men om man nu ska sattsa på det blir det massa skolor i typ göteborg och jag orkar inte ha ett långdistans förhållande,(tror inte på att långdistans förhållande funkar..) så tar hellre ett jobb på ica :)
Vad står högst på din önskelista till jul? hmm.. vet inte riktigt, men typ att mina föräldrar går med på att jag får tattuera mig, fast det lär ju inte gå xd måste vänta 1 år till ungefär..
Vilken typ av filmer gillar du och vilken är favoritfilmen? Jag tittar helst på skräck, komedi eller drama ;) men dom har inte gjort någon bra skräckfilm på flera år, så har tappat hoppet lite för det. men älskar filmen : "Crazy, stupid, love." och Kronjuvelerna och massa fler som jag inte kommer på xd
Har du gjort något du verkligen ångrar och vad var det i så fall? Jag blir lätt irreterad och kan därmed bli sur för ingenting, så jag har tex haft onödiga bråk med pojkvännen som jag ångrar direkt efter, så när jag ska säga förlåt så helt plötsligt via impuls börjar jag skrika och bråka igen... så lugnade tabletter hade ju inte varit helt fel i mitt fall..
Vad gör du helst en fredagkväll? film, mys och godis eller fest! :)
Hur är din drömkille? Som min pojkvän fast mindre svordomar och dataspel hehe puss
Vad gör dig ledsen? När folk säger elaka kommentarer eller när jag själv blir arg på folk bara för att jag inte kan kontrollera mitt humör.
Hur skulle du beskriva dig med 5 ord? Knas, snäll, glad ( om jag inte är sur då hihi ), romantisk (a) och hmmm... knubbig


Kommentarer
Postat av: Sara

Du måste skoja?? :O Du är typ den enda människan jag aldrig har sett arg, seriöst, Hahahah du är alltid glad och aldrig arg :O

2011-11-26 @ 20:24:50
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0