Tonight ( I'm Fuckin' You )

-Älskar känslan när man vaknar och har sovit ungefär 10 minuter och sedan måste gå upp för att man ska träna!- underbart! *ironi*
Jag antar att jag måste börja sova på nätterna istället för dagarna. Tiden efter skolan måste jag plugga.. men gör jag det? NEJ jag sover .__. ligger efter i exakt alla ämnen.. det känns ju sådär bra inför nationella i fysik nästa vecka. Min pojkvän brukar faktiskt vara rätt bra på att hålla mig vaken på dagarna så jag sover på nätterna, men nu är han så duktig och har tappat sin mobil så nu är det ju omöjligt att få tag på honom, men jag gillar honom även fast han är klantig! :D Men nu ska jag sluta ge ut negativ information och dela med mig av en kul länk som Axel visade mig idag! :) CHECK IT OUT!
http://www.youtube.com/watch?v=0ogJtX-Z7Xs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0