My guilty pleasure I ain’t going no where.

.. Och precis när detta hade hänt var jag hos Jonte iLångås.. Jonte hade öppet sitt fönster så vi hörde alla svordomar från ägaren. fyfan vilken liv det var!  Vi visste ju inte vad som hade hänt så Jonte skulle skoja lite när han äntligen hade blivit tyst. så Jonte skrek : FOOORHELVEDE! *svin högt* så han blev ännu mer förbannad och började gå mot Jontes hus och skrek typ " VEM ÄR DU?! JAG SKA DÖDA DIG DIN FI**A KOM UT! m.m. helvete va rädda vi var B-)  vi sprang ner och låste dörrarna och sa till Anders att ringa polisen.

Som sagt..

Kommentarer
Postat av: Lisa

ahahahhahaahaha så jävla fula ni äääääär

2011-03-16 @ 09:43:05
URL: http://lisavictorias.blogg.se/
Postat av: viktoria firmager

usch, jag kommer ihåg den dagen, jag, sara och hennes lillebror såg allt som hände, fyfan vad hemskt det var att se...

Svar: åh :(
Joanna Johansson

2012-02-29 @ 00:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0