Look right through me.

Har du:

Ett förhållande: Ja
En bästa kill-vän: Jag hade två,  men tappade kontakten ganska bra med dom båda för ett tag sen. så för tillfället nej.
En bästa tjej-vän: Jag har flera, men jag har dom två som jag umgås mest med just nu vilket är Sandra Winroth och Amanda Kjellberg.
Blivit kär vid första ögonkastet: kanske inte direkt men typ efter 15 minuters snackande så ^.-
Fått ditt hjärta krossat: Ohja!
Skrikit åt en lärare: hahahaha!.. Men bara en gång xd
Kysst någon och sedan ångrat dig: ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: har jag säkert ;o har inte riktigt koll på sånt dock, xd
Snusat: Nepp
Druckit alkohol: Ja

11 DAGENS:

Klädsel: Rastabyxor, linne och svart tunika.
Frisyr: Utsläppt, plattat, halvt unket.
Vill ha: Pengar, sommarjobb, lov. 
Låt: All Star- Smash Mouth
Drog: Panodil!
Saknad: många!
Sjuka: huvudvärk? xd
Köp: Hårfärg, cola, vindruvor och festis
Godis: kexcholkad.
Attityd: Glad, trött, lättirreterad.
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: daamn, måste sova mer..

9 FÖRSTA

Bil: har ingen xd
Kärlek: första kärleken eller första riktiga kärleken? -Första riktiga var André Carlsson, annars var det väl Erik?
Husdjur: Katten EMIL
Semester: Hmm danmark eller något, men utanför norden var bulgarien ;)
Jobb: Klippa gräset hos grannen
Konsert: Deathstars i Göteborg.
Fylla: har aldrig haft en riktig allvarlig fylla ^.-


10 SENASTE

Personen som sms:ade dig: Jonte
Personen som du kramade: Tina
Personen som ringde dig: R-ka
Personen som du ringde: mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Tina tror jag (:
Alkoholdrycken: cider!
Bilfärd: hem från farmor igår
Filmen du såg: Chain Letter
Gången du grät: lördags
Måltiden: rostat bröd


8 SKULLE DU

Våga hoppa fallskärm: verkligen inte
Våga hoppa bungyjump: nej
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: tatueringar är snyggt att ha ^^
Kalla dig själv lycklig: Jag antar det.
Kunna gråta över en kille: ohja
Kunna gråta över en tjej: haha man kan väl gråta för det mesta så ja? xd
Ljuga för någon: ja
Kunna springa 50mil: om jag lägger upp det under hela min livstid typ 3 km per dag så.. ^.-

8 VAD:

Gör du just nu: Denna listan och Musik FAST jag borde plugga fysik!
Ska du göra imorn: Skolan ( nationella i fysik ) efter det, SOVA
Har du med dig in på bion: Popcorn och dricka
Är det för färg på dina byxor: svarta med 2 gula, röda och gröna sträck.
Är det för väder hos dig just nu: mörkt, kallt blåser lite
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: Olika
Skulle du göra om du vann på lotto: Shoppa och resa.

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. linne
2. tunika
3. byxor
4. Trosor
5. BH
6. Sockar
7. halsban


BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: inte någonstans
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 16 år
Har någon berättat en hemlighet för dig den här vecka: Ja
Använder du huvtröjor: inte så mycket längre men ja.
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: OHJA, tatuering, har redan 2 piercingar.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatta.

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång.
Sommar eller vinter: Sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: haha okej.. typ nu, detta året har börjat på ett riktigt bra sätt!
Sova på sida, mage eller rygg: sidan
Kramar eller kyssar: både och!
En gammal bild på mig då jag hade slingat mitt hår ljust! O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0