seg seg seg...

usch vilken kelig dag jag har spenderat framför tv.n hmm.. varför går jag inte ut en runda med kameran för och får lite färg på kroppen... hmm det låter som en toppen idé!
Ikväll kl 18.00 ska jag träna fotboll awesome! antagligen match mot små killarna.. fast idag ska jag inte visa någon "Mercy" :D efter träningen ska jag äta pizza.. usch så onyttig... ska nog banne mej lägga upp ett schema på hur jag ska äta så att det inte blir så onyttigt är så trött på skräpmat. men men, mammas idé det här med pizzan faktiskt ^.- efter det ska jag till Långås till pojkvännen. mysmys :D och imån tänker jag åka och bada vid ätraforsdammen med Sandra och lite annat folk kanske :D ååh det låter ju underbart! sen på lördag ska jag stå i en kiosk på STCC... palla! varför sa jag ja? jag som inte ens kan räkna! nej nu ska jag vara positiv! solen skiner och jag ska ut en runda, puss hej!





Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahahahh stackars dig :O

jag stod i kiosken där förra året, FYFAN typ :DD

2011-06-30 @ 15:46:36
URL: http://saranorrhede.blogg.se/
Postat av: Joanna

hahaha I know :(( fett keligt!

2011-06-30 @ 17:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0