När man är lite rastlös...

Hur ska din drömpartner vara med tre ord? - rolig, pålitlig. snäll
Hur många gånger har du varit kär? - många om man räknar med när jag var mega liten :D
Har du skurit dig? - inte med flit
Har du bra självförtroende? - helt okej
Hur mår du? - Bra
Har du någon gång brutit mot lagen? - har jag väl
Har du varit på begravning? - 3 stycken
Har någon nära dig dött? - Ja.
Hur vill du dö? - Smärtfritt.
Vill du dö? - Nein (a)
Har du någon gång varit på dop? - Ja
Vill du ha barn, och hur många? - tveksamt, men blir la iaf någon liten skitunge
Vart bor du? - Hemma och även väldigt ofta hos pojkvännen
Vart går du i skola? - börjar på gymnasiet nu
Är du smal eller tjock? -"Porrigt mullig" . haha nej men typ mullig :P
Är du nöjd med ditt utseende? - sådär, kunde varit bättre men det kunde ju även varit sämre så (a)
Favorit färg?- Orange
Favorit sport? - Fotboll
Trivs du i skolan? - det vet jag inte än
Favoritämnen? - So och Musik
Vilka ämnen gillar du inte? - Matte
Vilka lärare gillar du inte? - tycker inte illa om någon
Vart har du praoat? -Stantons, Ica, Dagis, bageri
Har du någon gång sommarjobbat & vart? -Lite överallt
Vad vill du jobba som? - Jag ska bli känd
Vilken klass går du i , & gillar du den? - den jag gick i var helt okej.
Trivs du hemma? -klart jag gör men det är roligare att inte vara hemma
Om inte, varför? - .
Är dina föräldrar pinsamma? - klart dom är
Skostorlek? - 38
Längd? - 1.61
Gillar du bananer? - ja haha
Leker du gärna häst? - ehrm? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0