Dag 1 – 10 fakta om mig

hmm...
1. Jag är höjdrädd, och börjar gråta om jag är för högt upp i luften haha
2. Jag vill åka till Metaltown 2012 för att jag precis har fått reda på att min stora idol Marilyn Manson ska dit!
3. Jag har "F" i matematik vilken betyder att jag måste jobba med matte även i 2an vilket suger..
4. Det är fredag idag och jag ska hem till pojkvännen sen, och då ska vi baka!! :3
5. Jag har något problem med min näsa som jag snart har haft i 1 år och läkarn vet inte vad det är så jag har fått minst 10 st olika mediciner som inte har fungerat.
6. Jag har kort stubin.
7. jag brukar springa 2.4 km med pappa varje torsdag. ( om jag inte gör något annat )
8. jag har dålig kondition.
9. Jag tycker att vi har skit dåligt väder!
10. Jag vet dom flesta grejerna som jag ska få i julklapp eftersom jag var med och handlade julklapparna =)

Kommentarer
Postat av: Sara

VADÅ BRUKAR SPRINGA?!!?? Du började typ förra veckan :((((

2011-12-09 @ 18:46:48
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0