Jag har dödat fyra män. är de ej i himmelen lär jag träffa dom igen ta mig fan.

Nu har jag varit på camping i 3 dagar med Rebecka, Robin och Jonathan. det var riktigt kul, vi paddlade kanot, golfade och badade, eller nja, jag doppade mig en gång och inte ens huvudet då, men det gjorde jag endast för att vi hade avtal. vi spelade kort ( tjejerna mot killarna ) och dom som förlorade skulle doppa sig först ^.-
Just nu sitter jag hemma och degar....  hur trött som helst, men inte värt att sova nu, för då kommer jag inte kunna sova inatt.
har tyvärr inga bilder från campingen för Becka har inte lagt upp bilderna än, men om det finns några bra så kommer dom upp så snabbt det går :)
nu ligger jag i sängen och lyssnar på Jack Vreeswijk. Fast nu är det så här att min underbara pojkvän har mina högtalare hemma hos honom så mitt ljud är inte alls bra! :(


Kommentarer
Postat av: Sara

Mördar-Anders det är jag, det är jag.



Just sayin' ,Hahah :D

2011-08-07 @ 23:32:14
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0