Förlåt :(

Hejsan! ursäkta mig att jag aldrig uppdaterar nu mera, men min ursäkt är att jag får inte låna min systers laptop så om jag ska kunna lägga upp något inlägg så måste jag göra det på mammas dator och den är efterbliven och man blir bara irriterad på den..!... iaf, jag får en egen laptop om kanske 1 månad enligt skolan, förhoppningsvis tidigare men när den väl är här så lovar jag att uppdatera mycket bättre! '
Imån ska jag försöka börja träna fotboll på allvar, har varit lite slappt nu för den jävla bakterien som tydligen har byggt hotell i min näsa och bakterierna vill tydligen inte checka ut! men jag tror jag får börja träna ändå.
Nu har jag börjat gymnasiet, 11 ESA. vi teater folk går tillsammans med musik och bildarna. Jag trivs något så (:
Men matematiken ska vi inte ens tala om! enligt min lärare finns det ingen lättare mattebok än den vi har nu så det här kommer att bli svårt!
för att helt byta samtals ämne så har jag mått skit i 3 dagar nu.. illamående, huvudvärk, magont och någon kollosal träningsvärk efter idrotten med våran nya idrottslärare, Hitler-Lisa! wooho !
och på tal om gymnasiet, vad är det för fel på maten egentligen?? ena dagen är det gott och andra dagen är det inte ätbart.... idag fick jag grön falukorv med stenpotatis och kryddgrönsakssås som smaka starkt som satan.''
och nu orkar jag inte skriva längre, eftersom det tar år med denna datorn att ladda ner bilder så får ni en från sommaren 2010. Jag, Maja och Julia myser i gräset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0