I don't mind if you don't mind.

Jag har nu gjort en lista på saker som jag har gjort 2011 som jag måste göra innan jag dör. 
Det tillkommer väl mer saker med tiden. :D

Jag har sett en blind människa gå över ett övergångställe.
Jag har sett en sån grej som brukar finnas i London som hundar kissar på,  Brandpost eller vad det nu kallas.
Jag har fått franskt godis.
Jag har fått en puss hälsning av både en italjenare och serb.
Jag har börjat umgås med folk som inte går mig på nerverna 24/7
Jag har sett en konstig ödla.
jag har märkt att det är ungefär 22 riktiga skoldagar kvar till sommarlovet = ny skola, ny klass.
Jag har high'five'at en italienare.
Jag har rökt vattenpipa.
Jag har kommit in på estet teater linjen på gymnasiet.
Jag har ätit en italiensk pizza som smakar riktigt illa.
Jag har varit mig själv och gjort saker som jag vill göra och tycker är kul och inte brytt mig ett skit vad andra tycker om det :3


Kommentarer
Postat av: Lisa

går jag dig på nerverna 24/7?????? :((((

2011-04-28 @ 10:34:06
URL: http://lisavictorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0